Thursday 5 January 2012

Memori Part 1

Minggu lpas wa dpt call dr awek...awek mana ntah,gua pun x kenal....
tp nak menunjukkan wa ni sempoi...wa layan je,mcm dh kenal...
untung2 sangkut....dpt buat lauk malam2 jumaat...hahahaha....

sembang punya sembang, dia cakap dia ni member aku masa plkn dulu....
(gua dulu bekas pelatih plkn kem rimba taqwa,sik kedah habaq hang...)
gua cuba recall balik bdk ni dlm kepala hotak wa,... xdapat de...
mcm mana ntah dia bleh kenal wa...
nak kata femes, dulu wa ni antara yang terfames la jgk...
"secret admirer" wa la kot...kah3.....

tp kenangan wa kat plkn dulu memg bes giler la....
gua sertakan beberapa keping gambar kenangan masa plkn dulu....



Ni Kumpulan Paling Terbaik la dulu.....smua aktiviti lasak kumpulan ni pegang...




ni time kelas LDK...

smangat cintakan malaysia kot...


time g mlawat balai bomba rasanya..

ok la....nanti ad masa wa sambung plak kisah wa kat plkn...byk tragedi2 yang 18 PL gua cakap lu....




No comments:

Post a Comment